Biuro Rachunkowe Lenro

Biuro Rachunkowe Lenro

Biuro Rachunkowe Lenro

Cennik

Pozostajemy do Twojej pełnej dyspozycji. Wśród licznych propozycji, które przygotowało dla Ciebie nasze Biuro Rachunkowe, odnajdziesz m.in. prowadzenie KPiR, Ryczałtu, KR oraz Karty podatkowej. Cennik, który jest związany z tą obsługą znajduje się poniżej. Pozwoli Tobie zapoznać się ze szczegółami naszej oferty, a tym samym – zakresem działań, których podejmują się nasi specjaliści. Jako profesjonalne Biuro Księgowe z Poznania dbamy o to, aby realizowane przez nas działania charakteryzowała dokładność, całkowita zgodność z obowiązującymi przepisami i wymogami formalnymi, jak również najnowszymi standardami, związanymi m.in. z obsługą klienta. Dzieląc się wiedzą i doświadczeniem staramy się wspierać naszych klientów w dynamicznym i odpowiedzialnym rozwijaniu ich działalności biznesowej. Jesteśmy przekonani, że również dla Ciebie uda nam się odnaleźć właściwe rozwiązania. Jesteśmy przygotowani do wysyłki JPK- jednakowy plik kontrolny, który będzie dotyczył od stycznia 2018 r. wszystkich przedsiębiorców.

 

 

  • do 5 dokumentów*  69zł (tylko dla nowych klientów)
  • 6 do 20 dokumentów* 99zł
  • 21 do 40 dokumentów*  119zł
  • 41 do 70 dokumentów* 149zł
  • 71 do 100 dokumentów* 179zł
  • powyżej 100 dokumentów* 1zł/dok

Nie musisz wybierać abonamentu. W każdym miesiącu wybierzemy dla Ciebie korzystniejszy wariant na podstawie ilości dokumentów.

Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT

* dokument to każda faktura, rachunek, dokument wewnętrzny, lista płac

  • do 5 dokumentów*  69zł (tylko dla nowych klientów)
  • 6 do 20 dokumentów* 99zł
  • 21 do 40 dokumentów*  119zł
  • 41 do 70 dokumentów* 149zł
  • 71 do 100 dokumentów* 179zł
  • powyżej 100 dokumentów* 1zł za dok.

Nie musisz wybierać abonamentu. W każdym miesiącu wybierzemy dla Ciebie korzystniejszy wariant na podstawie ilości dokumentów.

Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT

* dokument to każda faktura, rachunek, dokument wewnętrzny, lista płac

  • do 1 dokumentu(Spółka bez obrotów) 199zł
  • 1 do 10 dokumentów* z ew.VAT 399zł
  • 11 do 20 dokumentów* z ew.VAT 499zł
  • 21 do 40 dokumentów z ew.VAT 599zł
  • 41 do 60 dokumentów z ew. VAT 699zł
  • 61 do 80 dokumentów z ew.VAT 799zł
  • 81 do 100 dokumentów z ew.VAT 899zł
  • < 100 dokumentów Pełen cennik

Nie musisz wybierać abonamentu. W każdym miesiącu wybierzemy dla Ciebie korzystniejszy wariant na podstawie ilości dokumentów. Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT * dokument to każda faktura, rachunek, dokument wewnętrzny, lista płac

 

  • Ewidencja Dostawy/Nabycia dla celów VAT 20zł/m-c
  • Obsługa JPK-jednakowy plik kontrolny (wszystkie ewidencje) 0zł/m-c
  • Naliczanie wynagrodzeń Płace i Kadry (wysyłanie deklaracji do ZUS) 35zł/os.
  • Rozliczenie umów cywilnoprawnych (umowa zlecenie/o dzieło) 25 zł/os.
  • Rozliczenia środka trwałego (pojazd, nieruchomość, leasing, maszyna itp.) 25zł/szt.
  • Ewidencja pojazdu (tzw. kilometrówka) 15zł/szt.
  • Rozliczanie kosztów mieszkania w ramach działalności 15zł/szt.
  • Wnioski o zwrot podatku VAT itp.(z przedstawicielstwem przed UKS) od 150zł/szt

Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT

 

 

Rejestracja DG w CEIDG(wypełnienie wniosku, złożenie wniosku, rejestracja w ZUS, VAT-R) – bezpłatnie

Rejestracja Spółki(np.Sp. z o.o.) w Sądzie Gospodarczym – od 500,00 zł

Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT

KONTAKT

Lenro Sp. z o.o.

Kołłątaja 47C 61-413 Poznań

NIP: 783-172-60-45

tel. (61) 641-96-00

kom.536-51-50-49

fax.(61)641-96-02

GODZINY PRACY: Pon - Pt: 09:00 - 16:00