Cennik
Pozostajemy do Twojej pełnej dyspozycji. Wśród licznych propozycji, które przygotowało dla Ciebie nasze Biuro Rachunkowe, odnajdziesz m.in. prowadzenie KPiR, Ryczałtu, KR oraz Karty podatkowej. Cennik, który jest związany z tą obsługą znajduje się poniżej. Pozwoli Tobie zapoznać się ze szczegółami naszej oferty, a tym samym – zakresem działań, których podejmują się nasi specjaliści. Jako profesjonalne Biuro Księgowe z Poznania dbamy o to, aby realizowane przez nas działania charakteryzowała dokładność, całkowita zgodność z obowiązującymi przepisami i wymogami formalnymi, jak również najnowszymi standardami, związanymi m.in. z obsługą klienta. Dzieląc się wiedzą i doświadczeniem staramy się wspierać naszych klientów w dynamicznym i odpowiedzialnym rozwijaniu ich działalności biznesowej. Jesteśmy przekonani, że również dla Ciebie uda nam się odnaleźć właściwe rozwiązania. Jesteśmy przygotowani do wysyłki JPK- jednakowy plik kontrolny, który będzie dotyczył od stycznia 2018 r. wszystkich przedsiębiorców.
- Książka Przychodów i Rozchodów
- Ryczałt/Karta Podatkowa
- Pełna Księgowość KR
- Opłaty dodatkowe
- Rejestracja CEIDG/KRS
- do 5 dokumentów* 79zł (tylko dla nowych klientów)
- 6 do 20 dokumentów* 109zł
- 21 do 40 dokumentów* 129zł
- 41 do 70 dokumentów* 159zł
- 71 do 100 dokumentów* 199zł
- powyżej 100 dokumentów* 1,5zł/dok
Nie musisz wybierać abonamentu. W każdym miesiącu wybierzemy dla Ciebie korzystniejszy wariant na podstawie ilości dokumentów.
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT
* dokument to każda faktura, rachunek, dokument wewnętrzny, lista płac
- do 5 dokumentów* 79zł (tylko dla nowych klientów)
- 6 do 20 dokumentów* 109zł
- 21 do 40 dokumentów* 129zł
- 41 do 70 dokumentów* 159zł
- 71 do 100 dokumentów* 199zł
- powyżej 100 dokumentów* 1,5zł za dok.
Nie musisz wybierać abonamentu. W każdym miesiącu wybierzemy dla Ciebie korzystniejszy wariant na podstawie ilości dokumentów.
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT
* dokument to każda faktura, rachunek, dokument wewnętrzny, lista płac
- do 1 dokumentu(Spółka bez obrotów) 199zł
- 1 do 10 dokumentów* z ew.VAT 399zł
- 11 do 20 dokumentów* z ew.VAT 499zł
- 21 do 40 dokumentów z ew.VAT 599zł
- 41 do 60 dokumentów z ew. VAT 699zł
- 61 do 80 dokumentów z ew.VAT 799zł
- 81 do 100 dokumentów z ew.VAT 899zł
- < 100 dokumentów Pełen cennik
Nie musisz wybierać abonamentu. W każdym miesiącu wybierzemy dla Ciebie korzystniejszy wariant na podstawie ilości dokumentów. Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT * dokument to każda faktura, rachunek, dokument wewnętrzny, lista płac
- Ewidencja Dostawy/Nabycia dla celów VAT 30zł/m-c
- Obsługa JPK-jednakowy plik kontrolny (wszystkie ewidencje) 0zł/m-c
- Naliczanie wynagrodzeń Płace i Kadry (wysyłanie deklaracji do ZUS) 40zł/os.
- Rozliczenie umów cywilnoprawnych (umowa zlecenie/o dzieło) 30 zł/os.
- Rozliczenia środka trwałego (pojazd, nieruchomość, leasing, maszyna itp.) 25zł/szt.
- PIT roczny od 30zł
- Rozliczanie kosztów mieszkania w ramach działalności 15zł/szt.
- Wnioski o zwrot podatku VAT itp.(z przedstawicielstwem przed UKS) od 150zł/szt
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT
Rejestracja DG w CEIDG(wypełnienie wniosku, złożenie wniosku, rejestracja w ZUS, VAT-R) – bezpłatnie
Rejestracja Spółki(np.Sp. z o.o.) w Sądzie Gospodarczym – od 500,00 zł
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT
KONTAKT
Nasze biura w Poznaniu:
Świerczewo:
ul. Hugona Kołłątaja 47C tel. 536-515-049
Starołęka:
ul. Starołęcka 36 tel. 572-780-450
Lenro Sp. z o.o.
Kołłątaja 47C 61-413 Poznań
NIP: 783-172-60-45
tel. (61) 641-96-00
kom.536-51-50-49
fax.(61)641-96-02
GODZINY PRACY: Pon - Pt: 09:00 - 16:00
